Followers

Klik sikit please

2 become 1

Daisypath Anniversary tickers

Kekasih Hati :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

Birthday Mama


Tanggal 7 Nov 2010 merupakan besday mama yg ke 43..
aku ngn k.long n shafiq serta adek2 yg lain telah merancang untuk celebrate birthday mama bersame2.. memandangkan taun2 yg sebelum ni kami xde kt umah ms birthday mama.. yerla.. time birthday mama je mesti tgh final exam.. tahun ni xkire aper berlaku aku pon amek keputusan utk pulang celebrate birthday mama..
selepas beli tiket bas utk pulang ke Kedah.. aku dpt berita yang Kedah dilanda banjir(org kedah ckp Bah)..abes 1 bandar Alor setar ditenggelami air.. perasaan lepas tuh berbelah bagi..nk balik ke tak yer..last2 akhirnya smpai jugak aku kt kedah.. selain itu aku amek keputusan utk pulang jugak sbb Raya Haji nnt aku xdpt balek sbb kije yg byk..
so mls nk abeskan annual leave..lgpon cuti raya haji tu sehari je kan..berbalik kepada cite mama..
ari jumaat petang tu aku ngn k.long n shafiq pergi ke A/S utk beli hadiah kt mama..
kami mmg da rancang dari awal lagi nk belikan mama hp baru..survey punye survey tgk Nokia C3 cm murah jugak..bile pegi kt kedai.. choose the better place dgn hrga yg plg murah n berkualiti..last2 dpt jugak pilih.. then balik ptg tu sume diam lagi..xbg kt mama lagi sbb besday mama ari ahad..selain drpd tuh kitaorg rancang utk beli kek jugak..memandangkan aku dpt kupon free n membercard utk Kedai Kek King.. so kitaorg pon pegila beli kek tu malam ahad tuh..pas beli kek tuh kitaorg pegi karok.. hoho..blk da lewat n mama merajuk kot..sbb ms kitaorg blk tuh lmpu bilik die nyale lagi..tp pastuh trus padam..ltk je la kek tu dlm peti.. keesokkan paginye rasenye ma da buka kot kek tuh sbb selotape cm diusik je..bia la ma da taw pon..
so aku pn tlg ma msk.. wat laksa n msk utk tgh ari.. dlm kul 10 tuh kitaorg swuh ma bersiap..nak celeb birthday mama.. then bagi adiah kt mama..mama buka2 adiah tu ma ckp..la kotak kasut ka.. tp last2 ade gk kotak hp dlm tuh..
Epi Birthday mama
thanx a lot mama :)

No comments:

Post a Comment