Followers

Klik sikit please

2 become 1

Daisypath Anniversary tickers

Kekasih Hati :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 12, 2011

Kisah Sedih Hujung Minggu

Salam readers,

Disini Cik Tqah nak kongsikan pengalaman hidup yang sangat sedih sekali pada hujung minggu yang lalu.. walaupun penuh kesedihan Cik Tqah tetap gembira.. dengan kata menyembunyikan perasaan sedih tu jauh-jauh..

hari Ahad yang lepas.. dengan penuh semangatnya bangun pagi untuk pergi jogging lalu menyegarkan badan dengan menghirup udara pagi yang segar. sampai ja di Taman Tasik Jaya bersebelahan Amcorp Mall semangat mula menjalar untuk jogging. disebabkan ada aerobik di taman tersebut. Cik Tqah and fren berpatah balik untuk mengambil sedikit wang yang akan dihulurkan kepada trainer Aerobik tersebut. after amek wang terus berjogging 1 pusingan dan aerobik.Dalam pukul 8.20 balik semula ke kereta (masa ni naik kereta membe) then tengok dashboard terbuka.. purse hilang..


tu la kisah sedihnya.. first time hilang purse.. terkilan sebab duet 300++ dalam purse tuh sepatutnya nak bayar harga spoiler untuk pinky.. mungkin tak de rezeki Cik Tqah guna duit tuh.. sedih tak? petangnya tuh nak kene bayar balance duit spoiler untuk pinky..

Semalam (Isnin) terpaksa emergency leave untuk wat IC baru.. Lesen Baru.. Unblock kad bank.. semua urusan.. memakan masa lebih kurang sehari suntuk.. penat tak terkata balik terus lena..
Pinky berwajah baru

5 comments:

  1. ciannya..malang tak berbau kn..kena lbh bhati2 dear..=)

    ReplyDelete
  2. omg!! shiyan nye you...skrg ni even lock pintu pun mcm2 leh jadi..

    ReplyDelete
  3. laa..camna leh kena curik? wuwuwu...hati2 next time ea dear..

    ReplyDelete
  4. camne bole hilang tu?? leka ke ape??? bahya tu...

    ReplyDelete
  5. iza: thanks dear
    hanneys: yup..niat murni nk kurus terus jadi fobia
    maera: die kopak pintu kete..huhu..purse tuh dlm dashboard
    man: xlekala.. aku g jog.. die kopak pintu kete kwn aku

    ReplyDelete